ملكة الكلية – قصة فيمدوم جريئة : كيف سيطرت على الولاد وخليتهم ينظفوا جزمتي ويبوسوا رجلي
ملكة الكلية هي قصة من قصص فيمدوم بلو ستوري الجديدة والجريئة جدًا، حيث تتحدث عن الفتاة المُنقبة التي تحرر وتجرأت شيئًا فشيئًا حتى أصبحت ملكة و مستريس الكلية التي يتمنى الجميع أن يُقبل أقدامها وينظف حذائها، على الرغم من أن القصة قديمة نوعا ما، إلا أنها المرة الأولى التي تتوفر فيها كاملة على الإنترنت.
اقرأ ايضًا:
انضم لقناتنا على التليجرام كي تقرأ الفصول الجديدة بمجرد نشرها
(من هنا)
- فيمدوم أم حبيبتي : حولتني إلى عبد ينظف جزمتها بلسانه – قصة دياثة
- خطيبتي سيطرت عليا : قصة من عريس إلى عبد ينظف بيتها ويبوس قدميها

قصة مستريس الكلية
أنا بنت متدينة أوي ومن عيلة متدينة .. عمري ماتكلمت مع ولد ولا حتي أعرف البنات بيقفو مع الولاد بيتكلمو في ايه او بيعملو ايه مع بعض
بدات قصتي وانا في تانيه كليه .. في يوم زارنا خالي في البيت كنت انا موجوده ووالدي ووالدتي .. وبعد كلام كتير . قالي
مش هانفرح بيكي باه يا هدهد؟ . هدهد ده دلعي علشان اسمي هدي الله .. انا ماعرفتش ارد عليه . وبصيت لوالدتي ولقيت وشها في علامات زعل
وحزن عليا .. علشان انا مافيش ولا عريس اتقدملي . بالرغم اني زي القمر وحلوه جدا . وبصراحه مغروره .. بس مين الي يعرف عني ده وانا
منقبه؟.. ماحدش بيشفني ولا بيكلمني .. حتي في الكليه يادوب باروح احضر واروح علاطول . واعرف كام بنت نفس حالتي كده . بننقل لبعض
المحاضرات . المهم خالي مشي وعدا يوم واتنين .. وانا بقيت الاحظ ان والدتي من فتره لفتره بتبكي مع نفسها .. انا طبعا فاهمه ليه. وقررت اني
لازم اتعرف علي ولاد . بدات باني شلت النقاب عن وشي ورحت الكليه اول يوم بس كنت لابسه خمار عادي . مش عاوزه اقولكو ان من اول مانزلت من البيت
كل الي يشوفني مايشلش عينه من عليا . حتي لما رحت الكليه العساكر والظباط كانو بيبصولي . بصراحه انا حبيت كده اوي . وكنت عاوزه يفضلو باصين عليا علاطول
وكل كام متر ولد يقفلي يقولي انتي معانا هنا؟.. والي يقول يا ارض اتهدي .. وكلام من ده . مامسكتش نفسي وكنت باضحك . بس بيني وبين نفسي .
وغروري زاد. بعد اسبوع قلت اجرب اروح محجبه من غير خمار . وفعلا رحت . وحضرت المحاضره . وانا كنت متعوده اعد في اول ادام عند الدكتور .
سبحان الله .كل الولاد تقريبا اعدو ادام في اليوم ده . الدكتور كان لسه مادخلش . والرغي شغال كله بيتكلم . انا صدعت فا قمت وزعقت وقلت اسكتوووووو شويه.
كل الولاد برقو وسكتو . الي قال اسف والي قال حقك عليا . واعدو زي الكلاب . البنات بصولي وضحكو . انا اتكسفت جدا لاني مش عارفه انا ايه الي خلاني ازعق كده .
وشي احمر وقعدت بس حسيت اني مبسوطه اوي . ان بكلمه واحده مني سكت اكتر من 100 ولد . وفعلا عشر دقايق مافيش نفس . اتجرات واتكلمت مع الولد الي ورايا وقلتله
هو الدكتور بيتاخر كده علاطول .. الولد ماكنش عارف يرد . بس قال لا لا لا مش علاطول هايدخل دلوقتي . واتخرس بعدها .. رحت بصوت عالي قلت اتكلمو خلاص
راح كل الولاد اتكلمو . والصداع رجع تاني . بس الي سكتني ان الدكتور دخل .. وهو داخل بص عليا . وقالي انتي جديده؟ فينك من اول السنه ؟ قلتلو انا باجي علاطول يا دكتور
وباقعد في المكان ده بس كنت لابسه خمار .. لاقيت كل الولاد والبنات سكتو . وسمعت همسات بيقولو هي دي الي… بس الدكتور قالي اسمك ايه .. كنت هاقول هدي . بس
قلتله ( ماريهان ) اسم متدلع كده . المحاضره عدت وخرجت اعد مع البنات الي اعرفهم . كل دقيقه يجي ولد يعزم عليا بيبسي او يقولي اجيبلك اكل وكده. وصحباتي يبصولي
. وانا طبعا ماكنتش بارد علي الولاد .المهم بقيت واثقه من نفسي اوي . وبدات اجي يوم بحجاب ويوم من غير . واتعرفت علي ولاد كتير بس كنت منقياهم.. طبعا هما الي كانو بيكلموني
بقيت ملكه في الكليه .. ولد يوصلني بعربيتو لحد البيت .. وواحد تاني الصبح يعدي ياخدني يوديني الكليه . واحد يجبلي غدا . واحد يجبلي بيبسي. اتعودت علي كده
وفي مره كنت ماشيه مع ولد ومن غير قصد دوست في بركة ميه صغيره والجزمه كلها بقت طين . انا اتدايقت اوي وقلت اووووووفففففففف.. قالي ولا يهمك وطلع منديل ووطي في وسط الكليه
ومسحلي الجزمه . انا لاقيت نفسي مبسوطه اوي . والغريب اكتر . اني لاقيت الولد بيحط المنديل في جيبه تاني .. قلتله ماترميه . قالي اه اه منا هارميه . فضلت عيني علي الولد لحد ماروحت
وماكنش رمي المنديل. جيه تاني يوم . بنفس اللبس . واحنا ماشيين قلتله معاك جنيه فكه . فا راح مطلع الي في جيبه والمنديل طلع معاهم . بنفس الطينه الي كانت عليه . قلتلو ايه ده مارمتش
المنديل يعني . لقيت وشه احمر اوي . وسكت وكان بيحاول يغير الموضوع . قلتله في ايه . قلي ايه حكاية المنديل . قالي ولا حكايه ولا حاجه انتي الي مش عارفه قيمة نفسك
قلتله انا؟ ازاي؟ قالي انتي كل ولاد الكليه نفسهم يتكلمو معاكي او بس تضحكيلهم .. تفتكري انا لما يبقي معايا منديل مسحت بيه جزمتك هارميه ؟. قلت يااااااااااه للدرجه دي.
قالي واكتر انا مستعد اعملك اي حاجه. واي ولد مستعد يعملك اي حاجه. قلتله وانا ايه يضمنلي كلامك . قالي تقدري تخرجي بليل؟ قلتله اه بس اخري 9 . قالي ماشي
هاعدي عليكي بالعربيه وهاثبتلك كلامي..
اتفقت معاه اني هاقابله بليل هايعدي عليا الساعه خمسه . بس هانروح فين او هايثبتلي ازاي ده الي ماكنتش عارفاه . المهم روحت اتغديت ونمت شويه وصحيت علي الموبايل بيرن . رديت قالي انا واقف علي اول الشارع
انزلي يلا.. قمت اخدت دش ولبست ونزلتله . ركبت معاه . قلتله علي فين باه انشاء الله. قالي هاتشوفي دلوقتي انتي ايه بالنسبه لينا . وداني المعادي , ووقف تحت عماره واعد يكلكس .. بيب بييييييييييييب
طلع واحد من الشباك . بس شكله مش غريب شفته قبل كده . بس اكيد خمنت انه معانا في الكليه.. دقتين ولاقيت تسع او عشر ولاد نازلين من العماره . وجايين عليا . انا اتخضيت بس لاقيت اول واحد بيفتح
باب العربيه وبيمسك ايدي بيبوسها . والتاني والتالت … كله نفس النظام. نزلت رجلي من العربيه بس فضل قاعده . صاحبي الي كان سايق قالهم يا جدعان انا معايا منديل مسحت بيه جزمة ماريهان .
مين عايزه ؟؟؟ كله يقول انا انا انا .. قالي شوفتي . ضحكت وقلتلهم للدرجه دي انتو هاتموتو عليا؟. قالو احنا رهن اشارتك . قلتلهم انتو بس ولا في غيركو . واحد قال الكليه كلها نفسها تخدمك
بس احنا شله واحده .قلتلهم يعني اي طلب هايتنفز ؟ قالو جربي . امممممممم قعدت افكر وبباصلهم . كلهم كانو اعدين ادامي علي ارصيف جنب بعض . تحت رجلي طبعا بس انا كنت فاكره انهم قاعدين وخلاص
المهم . افتكرت موضوع مسح الجزمه . قلتلهم كل واحد يمسحلي الجزمه شويه او قسمو نفسيكو كل واحد يمسك ناحيه. بقو بيخبطو في بعض علشان يمسحو الجزمه . لدرجة ان الجزمه طلعت في ايد واحد منهم
بصتله جامد . قالي انا اسف .راح مدور وشه الناحيه التانيه والجزمه في ايده . انا اخدت بالي انه قرب وشه اوي منها . قلتله بتعمل ايه ؟؟ قالي باشم ريحتها وبابوسها .. يعععععععععع ايه الارف ده
انتا مش بتارف . كلهم قالو انتي مايتقرفش منك راحو مقلعنلي الفرده التانيه وكل واحد يبوسها ويشمها والي يلحسها . قلتلهم حيلك حيلك انتا وهو احط رجلي علي الارض ولا ايه؟؟
راح واحد قعد ادامي علي ركبه ومسك رجل الاتنين حطهم فوق كتافو . وكل شويه يبص يمين وشمال . طبعا انا فاهمه انه بيشم المصدر الرئيسي .. انا اتغريت اوي وحسيت بشعور غريب كده .
كان في شيطان علي كتفي بيقولي استغلهم . قلتلهم يلا بوسو رجلي واحد ورا التاني . ووقفتهم صف وكان في واحد فيهم عاجبني امور وشكله ابن ناس اوي . خليته اخر واحد .. كله يوطي علي الارض ويبوس
والي بعده والي بعده .. لحد ما جيه اخر واحد . قلتله انتا بوس بطن رجلي . لقيت ابتسامه بتترسم علي وشه .. وعلامات غضب وحقد علي وشوش صحابه .. قلتلهم ايه؟؟ بتبصو كده ليه .
نضفولي الجزمه لحد مايخلص. وانا باقولهم الكلمتين دول الي كان ماسك رجلي لقيته سرح .. وعمال يلحس بطن رجلي .. وبين صوابعي . وييمص صوابع رجلي .. كان شعور مايتوصفش ..
فضلت العب بصوابعي جوا بقه .. حسيت اني خلاص ممكن ارتكب حاجه غلط قلتله كفايه .. لبسوني الجزمه يلا .. راحو جابو منديل ونشفولي رجلي ومسحو الجزمه..
ولبسوهالي وقعدو زي الاول علي الرصيف .. وقالو احنا خدامينك . قلتلهم طيب طيب .. بس ايه يعني الي ممكن تعملوه . هاتعدو تبوسو في رجلي وخلاص؟
واحد قال انا عربيتي تحت امرك والتاني قال انا هاشتريلك اي حاجه من جنيه لالف.. والتالت قال وانا مستعد اكون بودي جارد بتاعك (وهو بصراحه جته ) وكل واحد قعد يقول انا وانا .. جيت باه عند الامور الي
عاجبني .. لسه هايتكلم . قلتله لا انتا ليك شغلانه عندي .. كلهم قالو ايه هي ؟؟؟ قلتلهم كل واحد يخليه في نفسه ومن بكره انتا تعدي عليا ( الي عربيته تحت امري ) الساعه 6 الصبح تكون تحت البيت .
وتستناني بره الكليه الساعه 2 الضهر .. واياك تتاخر . جوا الكليه احنا زمايل .. ما عادا انتا ( الي هايدفع من جنيه لالف ) انتا هاتكون معايا علاطول انتا والهلف ده (الي هايكون بودي جارد ) علشان
لو عزت طلبات انتا تروح تجيبها والهلف ده يفضل معايا .. عايزاكو تفهموني من نظرتي مش لازم افضل اقول اعمل وماتعملش.. وقلت للي كان معاه العربيه .. هات المنديل . راح اداهولي قطعته ميت حته .
ورميتهم علي الارض . ونديت كل واحد باسمه . انتا انزل كل .. وانتا انزل كل .. وانتا ونتا………….>> وبعدين خلتهم يروحوني .. وطلعت البيت فضلت سرحانه في الي حصلي ..
وبافكر استغلهم ازاي
تمت.
اقرأ ايضًا:




ما معاد نزول الشات